FANDOM

Таїланд - офіційна назва Королівство Таїланд, до 1939 року відомий як Сіам) — країна в Південно-Східній Азії, розташована на півостровах Індокитай і Малакка, межує на сході з Лаосом і Камбоджею, півдні з Малайзією, на заході з М'янмою (раніше Бірма). Загальна протяжність берегової лінії близько 2400 км. Південне узбережжя країни омивається Сіамською затокою, південно-західне — Андаманським морем.

Таїланд — королівство, яке з 12 жовтня 2016 очолює король Маха Вачиралонгкорн. Столиця держави, та її головний порт — місто Бангкок. Основне населення країни тайці, найбільша національна меншина — китайці, третя за величиною — малайці. Тайська мова є офіційною мовою держави. Грошова одиниця — бат.

Таїланд є членом ООН і входить в Асоціацію держав Південно-Східної Азії (АСЕАН) і Азійсько-Тихоокеанську економічну конференцію. З 1983 Таїланд — член Асоціації країн-виробників олова.

Історія Редагувати

Археологічні знахідки свідчать про те, що люди поселилися на території Таїланду ще 40 тис. років тому. Відомості про перші держави на його території існують з 1 ст., однак ці держави охоплювали не тільки Таїланд, а й значну частину всього Індокитаю.

Перша велика тайська держава — Сукотаї — виникла в ХІІІ ст. після розпаду Кхмерської імперії. Спадкоємцем Сукотаї стало царство Аюттхая (Сіям), утворене в 1350. У XIX ст. Сіам уклав нерівноправні угоди з Великобританією, Францією, США, однак ніколи не був колонією європейської держави. Англо-французька угода 1896 року визнала Сіам незалежною буферною державою. Конституційна монархія встановлена в 1932, назва країни Таїланд прийнята у 1939. Японія окупувала країну в 1941 — 45.

У проміжку між 1945 та 1949 роками держава знову називалася Сіам, сучасна офіційна назва — Таїланд, або Пратхеттхай («Земля вільних»). З 1946 до середини 1970-х років він був союзником США в період холодної війни і отримував американську військову допомогу. У роки війни у В'єтнамі на території Таїланду розміщувалися американські військові підрозділи.

Військові захопили владу в результаті перевороту в 1947, були скинуті в 1973, повернули собі владу в 1976. Цивільний уряд утворений у 1983. Військові знову захопили владу в 1991. У 1992 були проведені нелегітимні вибори, і призначення генерала Сучінда Крапрайуна прем'єр-міністром викликало бурхливий протест, йому довелося залишити посаду. сформовано новий коаліційний уряд, який очолив Чуан Лікпай.

Відношення Редагувати

США-партнер по зброї.

Китай-торговий партнер.

Лаос-брат

Японія-АНІМЄЄЄЄЄЄЄ!!!!!!!!!!!!!!!

Португалія-просто друг

Великобританія-батько США...тоді мій друг!

Вороги Редагувати

Мьянма-моя покоївка а також ворог.

Малайзія-ти забрала мою глину тварюга!!!!

Камбоджа-ти мене бісиш своїм виглядом!!!!