FANDOM

Russia-icon Росія - один з героїв коміксів Countryballs, який представляє Російську Федерацію. Старший спадкоємець СРСР. Найбільша з усіх існуючих у теперішньому країн. Грає не тільки на балалайці, але і на домбрі c комузом і на баяні. З усіх родичів, найбільше любить своїх дітей. Любить Крим, а також Казахстан, Білорусь і свого молодшого, але самого великого сина ЕАС, і мабуть Киргизії і Вірменію. Часто носить шапку-вушанку. У 2014 році сильно посварилася з Україною, від чого відібрала Крим.

Росія володіє особливою фішкою - духовністю і стабільністю. Дуже пишається цим. Прихильниця традиційних цінностей, православ'я, консерватизму. Дуже пишається тим, що її батько СРСР переміг третій рейх. Росія дуже не любить захід і їх цінності, постійно змагається з ними.

Історія Редагувати

На початку на Русі перебували слов'янські племена. У 862 році у Русі (викингского племені) і Новгорода (самостійного міста-держави, раннє звався Ильменем (Ільменські Словени)) народилися три сини Новгород, Ізборськ і Білоозеро. Однак двоє останніх померли і Новгород приєднав їх землі до себе.

У 882 році він став воювати з Києвом і перемігши, та попросила світу. Вони одружилися, і у них народилася у цьому ж році незадовго до смерті обох дочка - Київська Русь. Вона один раз з батьком (розум. 912), а потім після воювала з самої Візантією. З батьком вона виграла війну. Але потім програвала. Коли в 945 році вбили її першого чоловіка - Новгород (882-945, північний доля Київської Русі), то вона спалила, а потім і зробила рабом Іскоростень (її дядько, розум. 988). У 960-970-е вона воювала з Болгарами і Візантією. У 988 році захопила Корсунь - Херсонес і заявила що далі піде на Царгород. Однак передумала і до того-ж охристилася.

У 1015-1018 воювала з Польщею, а в 1019 році з-за війни з чоловіком Тмутараканню віддала йому половину своєї землі. Крім того в ці роки вона винайшли першу конституцію або звід законів "Руська правда".У 1036 році, після смерті чоловіка вона забрала його території, але в 1054 році померла і сама Русь стала роздробленою і території Русі стали належати її синам і дочкам. В цей час дошкуляли Русі половці.

В 1223 році на Русь напав Татарія (на Русі так називали із-за однієї народності імперії - татар, а европоиды-варвари європейці називали імперія спотворено Тартария (Тартар - підземне царство у стародавніх греків і римлян)). Так вся Русь, за винятком знахабнілого, незалежної і демократичної (насправді) "Пана Великого Новгорода" який відбувся лише даниною, стала залежною від сина Монголії - Золотої Орди. Однак не дивлячись на нахабство Новгород став щитом Русі від європейців, які думали що Русь і Візантія не християни і тому німці, литовці і шведи хотіли захопити Русь (до речі Візантія була вбита в 1204 році Венецією, залишивши Палеолог). У 1240 році Новгород переміг разом з братами Швеції, а в 1242-го Тевтонца (син Священної Римської Імперії) і ВКЛ. Але, незважаючи на це, ВКЛ і Польща, захопили Київ і всі території сучасних Білорусі і Україні, а це становило половину всіх територій Русі!

У XIII-XIV століттях виділилася молодша дочка Володимир-Суздаля і Візантії старшої - Москва, а в 1380 році вона перемогла Золоту Орду (на бій збиралася йти і Литва , але вона запізнилася і побоялася Москви). Через 100 років вона остаточно відокремилася від Орди. Незабаром Орда подумавши про спадкоємця одружився на Москві і в них народився син - Російське Царство. Він став називати себе Росією (з грецької - Русь).

У 1552 році Росія забирає Поволжі (Казанське ханство у 1552 році і Астраханське ханство у 1556 році), Починалося освоєння Урала і Західної Сибіру завдяки походам туди Русі (1581-1585), також починало поширяться вплив на Північний Кавказ (Наприклад: козацтво, договори з Кебардой). У 1613 році народився Російська Імперія. На початку XVIII століття починається північна війна (1700-1721), яка відкриває для Росії східне узбережжя Балтійського моря. В результаті війни також заснований Санкт-Петербург, але вмирає Російське Царство.

Російська Імперія вирішив взяти глини Речі Посполитої і разом з Пруссією і Австрією землі розділили і вбили його. Після він почав війну з Швецією і захопив Фінляндію і Аландські острови. 1812 році починається Вітчизняна війна Росії проти Франції, яка закінчується перемогою Росії.

Після перемоги над Францією, що почалися війни з Османською Імперією. На жаль, Росія в них часто програвав, але Франція, Англія і Туреччина зрозуміли: РІ дуже сильна країна. Незабаром, Туреччина стала насильно змушувати приймати південних слов'ян іслам кажучи: «чи відрікаєшся від віри православної!?» Але, Росія поставив Османию на своє місце і релігійний склад не змінився. Хоча, Болгарія тепер якщо киває значить має на увазі: «Ні!», а не «Так!». На початку ХХ століття Росія воює з Японією, а в 1914 році взяла участь у Першій Світовій Війні. Але, тут на РІ напав син СРСР, який народився в 1898 році (Створення РСДРП), якого батько хотів зробити головною адміністративною одиницею.

За 9 місяців до цього була Лютнева Революція і Росію скинув Великий Буржуй Тимчасовий Уряд. Однак потім СРСР під час Жовтневої Революції, об'єднався зі своїми братами (Червона Армія) проти Тимчасового Уряду і його союзників (Біла Армія). Однак, за недорозумению він розстріляв Росію, оскільки вважав що той теж буржуй. У нього в цей час народилися РРФСР (Росія) УРСР (Україна) та інші діти. РРФСР навчався в США і там винайшла телевізор. У 1941 році Третій рейх нападає на СРСР. Радянський союз довго протистояв і переміг фашистську Німеччину в 1945 році. У 1957 роком запускають перший супутник — «Супутник-1». У 1961 році СРСР летить у космос, а через 2 роки летить і Росія. У 1962 році почалася Карибська Криза, переломний момент в, що почала ще у 1949 році, Холодної Війни.

У 1991 році СРСР помер від демократії США та СРСР (кажуть що був розстріляний) поховали в мавзолеї, залишивши після себе спадкоємця Росію. Спершу Росія, поїхала до Грузії, щоб їй брат показав, як бути мужньою. Протягом 9 років правила Москва як президент правил Свердловськ як президент Єльцин), під заступництвом Москви і США... І коли Росія повернувся в 1999-му в країні всім було погано й бідно, країну розорила війна з Чечнею. Росія покарав Москву, хоча й залишила столицею, президентом зробила Санкт-Петербурґ (Путін), а після в 2008 році Ленінград (Медведєв). У 2011 році народився син Росії - Євразійський Союз, а в наступному році Пітер знову став президентом. У 2014 році Росія забрала в України Крим, свого рідного сина. Хотіла взяти ще Донецьк і Луганськ. У наступному році Росія почала "'ПО КРУПНОМУ"' бомбити ИГИЛ і весь світ зрозумів знову, що "'Росія — сильна держава"'.

СтосункиРедагувати

Друзі Редагувати

  • Belarus-icon Білорусь - молодша і улюблена сестра. Кращий друг. Росія дуже її любить, їй подобається, що вона повинна постійно дегустувати її "бульбу". Росія з нею ніколи не свариться, допомагала їй, коли вона лежала в лікарні із-за вибуху на ЧАЕС.
  • Kazakhstan-icon Казахстан - молодший і улюблений брат. Допомагає Росії запускати ракети в космос.
  • Вірменія-icon Вірменія - кавказький союзник Росії. Сестра.
  • Киргизія-icon Киргизія - середньоазіатський друг і брат Росії. Почав восстонавливать відносини з Росією чи не відразу після смерті СРСР.
  • Новоросія-icon Новоросія - один з кращих друзів і союзників Росії (з 2014 року). Обидві ненавидять хохлов.
  • СРСР-icon СРСР - батя Росії і її братів і сестер. Відносини Росії та СРСР постійно змінювалися. У дев'яностих і нульових Росія не любила свого батька за багато чого. Однак у десятих роках Росія переглянула своє ставлення і щире полюбила свого батька і захоплюється його досягненнями, особливо у військовій сфері. Смерть свого батька Росія називає на даний момент найбільшою геополітичною катастрофою століття.
  • China-icon Китай - військовий партнер (наприклад, в організації БРІКС). Росія і Китай разом все роблять. Крім того Китай часто робить зарядку з дітьми.
  • Eurasian Union-icon Євразійський Союз - наймолодший, але самий великий син Росії. Хоче зробити його великим продолжителем російського роду.
  • КНДР-icon Північна Корея - союзник (іноді) і партнер. Росія в Корейський Конфлікт не втручається.
  • Придністров'я-icon Придністров'ї - давній союзник Росії. На початку дев'яностих почав війну з Молдовою у надії повернутися в СРСР, але максимум чого домігся так це ізоляції. Однак Росії Придністров'ї дуже сподобалося і Росія почала допомагати їй.
  • Greece-icon Греція - православний один. Дружать, незважаючи на різні альянси. Хрещений батько деяких дітей Росії. Хоче йому допомогти створити Грецьку Імперію, як її дід.
  • Кіпр-icon Кіпр - двоюрідний брат. Теж православний.
  • Сербія-icon Сербія - союзник і хороший друг, дуже далекий родич. Сербія і Росія разом борються проти США.
  • Сирія-icon Сирія - один. Росія допомогла Сирії в її складні часи і побудувала військову базу. Зараз захищає її від ИГИЛ.
  • Російська Імперія-icon Російська Імперія - дід Росії. Під Новий Рік прилітає його дух до Росії і дітям як Дід Мороз. Росія хоче здійснити мрію діда - створити велику імперію.
  • Крим-icon Крим - улюблений син. Разлучилась з ним у 50-х і повернула його в 2014 році. Морячок.
  • Чечня - син Росії. У 90-х влаштував Громадянську Війну у себе в наділі, так як Москва була поганим помічником Свердловська-президента. Так само як і його брати-сусіди...
  • Свердловськ - син Росії, колишній президент. Любить робити речі з малахіту і Росія каже що він талановитий майстер.
  • Пітер - син-президент, а Ленінград - син-прем'єр-міністр Росії. Разом з нею літають по різних самітів та конференцій.
  • Карелія-icon Карелія - дочка Росії. Її хоче забрати Фінляндія. Любить гостювати у неї. Фінляндія нав'язує їй, що він - її справжня сім'я, а не Росія. Карелія іноді жартує над ним, кажучи: "так, Так!" і залишається ночувати. Але вночі збігає.
  • Бразилія-icon Бразилія - союзник Росії в організації БРІКС. Обидва не люблять Німеччину.
  • Іран-icon Іран - друг Росії. Хоче щоб Росія допомогла йому з Ізраїлем Заходом.
  • Індія-icon Індія - союзник Росії в організації БРІКС.
  • Пакистан-icon Пакистан - союзник Росії в організації ШОС.
  • Ефіопія-icon Ефіопія - православно-мусульманський союзник Росії.

Нейтрали Редагувати

  • СНД-icon СНД - племінник, якщо б не народження Євразійського Союзу, був би спадкоємцем, до розчарування Росії, адже перше: він не її син, друге: був єдиним хто в 1991-му радів демократії і нового життя.
  • Москва-icon Москва - втім, як і всі столиці - хоче бути головною. Вже побувала коли допомагала правити Свердловську. З-за цього мало не перестала бути столицею.
  • Польща-icon Польща - давній суперник. Сьогодні Польща не такий сильний як у минулому, але Росія не захоплює його з-за того що він в ЄС. Правда, весь Євросоюз і Росія часто над ним сміються. Росія вважає (так само як і Німеччина) що Польща заслужив це місце, оскільки його дід Мова Посполита захопив пів-Русі і мало не захопив Москву. Але при всьому цьому обидва один до одного ставляться більш-менш шанобливо, бо обидва - захисники традиційних цінностей, а ще обидва не люблять Україні, атеїзм і гомосятину<s /> гомосексуалізм.
  • Франція-icon Франція - друго-ворог Росії. Відносини між ними в різний час змінюється від "найлютіших ворогів" до "кращих друзів". На даний момент (через наявність спільного ворога) - друзі.
  • Туреччина-icon Туреччина - ""Що він чекав від того що зіб'є наш літак? Що я йому поклонюся? Росіяни не здаються!"" Однак, останнім часом Туреччини каится за це і відносини дуже змінилися в кращу сторону.

Вороги Редагувати

  • Україна-icon Україна - молодша сестра. До 2013 року, вони разом дружили. Але, потім вони посварилися.
  • США-icon США - західний партнер колишній західний партнер, а зараз заклятий ворог. Росія хоче щоб він повернув Аляску. Між ними боротьба за перше місце з видобутку газу і (принаймні) за друге місце з видобутку нафти. Злиться, що з-за його демократії СРСР помер. Той звинувачує Росію у всіх проблемах, але Росія не закатує істерик.
  • Канада-icon Канада - політичний, але швидше хокейний суперник.
  • НАТО-icon НАТО - ворог. Америка створила цей союз проти СРСР і Росії.
  • ЄС-icon ЄС - заклятий ворог Росії, так як є оплотом бездуховних цінностей.
  • Японія-icon Японія - Росія не любить співпрацювати з Японією: той хоче віджати у Росії Сахалін з Курилами.
  • Germany-icon Німеччина - ворог Росії. Росія його ненавидить його і його минулого. Але коли мова йде про Польщу, то вони іноді (залежно від обставин) стають союзниками.
  • Фінляндія-iconШвеція-icon Північні CountryBallsНорвегія-iconДанія-icon - вороги та суперники Росії. Ці країни часто змагаються в морозостійкості. Росія називає їх "пидарасами всякими і чухонью", бо одні з найбільш бездуховних країн. Також Фінляндія ненавидить Росію за образи минулого.
  • Литва-icon Латвія-icon Прибалтика  Естонія-icon - держави у Східній Європі. Не дивлячись на хороші відносини в радянському минулому, зараз Прибалтика і Росія вороги суперники з-за того що ці зрадники вони втекли в Європейський союз.
  • Грузія-icon Грузія - молодший брат Росії. Він вчив Росію бути мужньою в 90-х. Незважаючи на це, вони не дуже дружать, з-за того, що від'єдналися від Грузії Абхазія і Південна Осетія, так само як від'єднався від України Крим.
  • Великобританія-icon Великобританія - суперник Росії. Хоче щоб Росія з світової арени пішов на самий північ Таймиру і щоб ні один його людина ніколи і ні за що не висовувався від туди. , цитуючи, "у свої ліси та болота".
  • Австралія-icon Австралія Нова Зеландія-icon Нова Зеландія - тому що подпиндосники!
  • Австрія-icon Австрія - з 2014 року Росія після деяких подій раз і назавжди переконалася в тому, що Австрія має бездуховными цінностями...

ГалереяРедагувати

nah:Rusiatapayoli

Russia-icon Пов'язані шаблони Польша-icon
ШОРІ
Russia-icon Російська Федерація Russia-icon
Республіки Адигея-icon АдигеяАлтай-icon АлтайБашкирія-icon БашкиріяБурятія-icon БурятіяДагестан-icon ДагестанІнгушетія-icon ІнгушетіяКабардино-Балкарія-icon Кабардино-БалкаріяКалмикія-icon КалмикіяКарачаєво-Черкесія-icon Карачаєво-ЧеркесіяКарелія-icon КареліяКомі-icon КоміКрим-icon КримМарій Ел-icon Марій ЕлМордовія-icon МордовіяФайл:Якутія-icon.png ЯкутіяФайл:Північна Осетія-icon.png Північна ОсетіяФайл:Татарстан-icon.png ТатарстанФайл:Тиви-icon.png ТивиФайл:Удмуртія-icon.png УдмуртіяФайл:Хакасія-icon.png ХакасіяФайл:Чечня-icon.png ЧечняФайл:Чувашія-icon.png Чувашія
Краю АлтайськийЗабайкальськийКамчатськийКраснодарськийКрасноярськийПермськийПриморськийСтавропольськийХабаровський
Області АмурськаАрхангельськаАстраханськаБілгородськаБрянськаВолодимирськаВолгоградськаВолгоградськаВоронезькаІванівськаІркутськаКалінінградськаКалузькаКемеровськоїКіровськаКостромськаКурганськаКурськаЛенінградськаЛипецькаМагаданськаМосковськаМурманськаНижегородськаНовгородськаНовосибірськаОмська (Омська птах) • ОренбурзькаОрловськаПензенськаПсковськаРостовськаРязанськаСамарськаСаратовськаСахалінськаСвердловськаСмоленськаТамбовськаТверськаТомськоїТульськаТюменськаУльяновськаЧелябінськаЯрославська
Автономні регіони Єврейська Автономна областьНенецький автономний округХанти-Мансійський автономний округ — UgraЧукотський автономний округЯмало-Ненецький автономний округ
Неіснуючі суб'єкти Агінський Бурятський автономний округКомі-Пермяцький автономний округКоряцький автономний округТаймирський автономний округУсть-Ординський Бурятський автономний округЕвенкійський автономний округ
Регіони Далекий СхідКавказКримПоволжіПівніч РосіїСибірУралЦентральна РосіяПівдень Росії
Історія Слов'яниКиївська РусьЗемля НовгородськаВолодимиро-Суздальське князівствоЗолота ОрдаВелике Князівство МосковськеРосійське ЦарствоРосійська імперіяРосійська республікаСРСР (Російська РФСР) Росія
Файл:Аляска-icon.png Аляска Файл:Російська Аляска-icon.png Російська Аляска Шаблон:І Російська Америка
ШОРІ
Земля-icon Країни Земля-icon
Нестандартні боли 1-icon 1ball2-icon 2ball3-icon 3ball4-icon 4ball5-icon 5ball (Австралійські аборигени-icon Австралійські аборигениМаорі-icon Маорі) • 6-icon 6ball7-icon 7ball8-icon 8ball
3-icon Америка Ангілья-icon АнгільяАнтигуа-icon Антигуа і БарбудаАргентина-icon АргентинаАруба-icon АрубаБагамськи острови-icon Багамкські ОстровиБарбадос-icon БарбадосБеліз-icon БелізБермудські остова-icon Бермудські ОстровиБолівія-icon БоливіяБонейр-icon БонейрБразилія-icon БразиліяБританські Віргінські острови-icon Британські Віргінські ОстровиВенесуела-icon ВенесуелаВіргінські острови-icon Віргінські ОстровиГаїті-icon ГаїтіГайана-icon ГайанаГваделупа-icon ГваделупаГватемала-icon ГватемалаГондурас-icon ГондурасГренада-icon ГренадаГренландія-icon ГренландіяДомініка-icon ДомінікаДоминикано-icon Домініканська РеспублікаКаймоновы острова-icon Кайманові ОстровиКанада-icon КанадаКолумбія-icon КолумбіяКоста Ріка-icon Коста РікаКуба-icon КубаКюрасао-icon КюрасаоСальвадор-icon СальвадорФранцузька Гвіана-icon Французька ГвіанаЯмайка-icon ЯмайкаФолклендські острови-icon Фолклендські ОстровиМексика-icon МексикаМонстеррат-icon МонстерратНікарагуа-icon НікарагуаПанама-icon ПанамаПарагвай-icon ПарагвайПеру-icon ПеруПуерто Ріко-icon Пуерто РікоСаба-icon СабаСент-Бартелемі-icon Сент-БартелеміСент-Люсія-icon Сент-ЛюсіяСент-П&#039;єр і Мікелон-icon Сент-П'єр і МікелонСент-Вінсент і Гренадіни-icon Сент-Вінсент і ГренадіниСент-Кітс і Невіс-icon Сент-Кітс і НевісСінт-Естатіус-icon Сінт-ЕстатіусСінт-Маартен-icon Сінт-МаартенСурінам-icon СурінамТринідад і Тобаго-icon Тринідад і ТобагоТеркс і Кайкос-icon Теркс і КайкосСША-icon СШАУругвай-icon УругвайЧилі-icon ЧіліЕквадор-icon Еквадор
2-icon Європа Абхазія-icon АбхазіяАлбанія-icon АлбаніяАндорра-icon АндорраВірменія-icon АрменіяАвстрія-icon АвстріяАзербайджан-icon АзербайджанБілорусь-icon БілорусьБельгія-icon БельгіяБоснія і Герцеговина-icon Боснія і ГерцеговінаБолгарія-icon БолгаріяХорватія-icon ХорватіяКіпр-icon КіпрЧехія-icon ЧехіяДанія-icon ДаніяЕстонія-icon ЕстоніяФарери-icon Фарерські островиФінляндія-icon ФінляндіяФранція-icon ФранціяГрузія-icon ГрузіяGermany-icon Німеччина (Рейхугольник-icon Рейхкутник) • Гібралтар-icon ГібралтарGreece-icon ГреціяГернеси-icon ГернесиЦигани-icon ЦиганиУгорщина-icon УгорщинаІсландія-icon ІсландіяІрландія-icon ІрландіяОстрів Мен-icon Острів МенІталія-icon ІталіяДжерсі-icon ДжерсіKosovo-icon "Косово" • Latvia-icon ЛатвіяФайл:Ліхтенштейн-icon.png ЛіхтенштейнЛитва-icon ЛитваЛюксембург-icon ЛюксембургМакедонія-icon МакедоніяМальта-icon МальтаФайл:Молдова-icon.png МолдоваФайл:Монако-icon.png МонакоЧорногорія-icon ЧорногоріяФайл:Нагорний Карабах-icon.png Нагірний КарабахФайл:Новороссия.gif Новоросія(Файл:ДНР-icon.png ДНРФайл:ЛНР-icon.png ЛНР) • Нідерланди-icon НідерландиНорвегія-icon НімеччинаПольща-icon ПольщаПортугалія-icon ПортугаліяРумунія-icon РумуніяРосія-icon Росія (Крим-icon Крим) • Файл:Сан Марино-icon.png Сан-МариноФайл:Сіленд-icon.png "Сіленд" • Сербія-icon СербіяСловаччина-icon СловакіяФайл:Придністров'ї-icon.png "Придністров'ї" • Словенія-icon СловеніяФайл:Південна Осетія-icon.png "Південна Осетія" • Іспанія-icon ІспаніяШвеція-icon ШвеціяФайл:Швейцарія-icon.png ШвейцаріяТуреччина-icon ТуреччинаУкраїна-icon УкраїнаВеликобританія-icon Великобританія (Файл:Англія-icon.png АнгліяФайл:Північна Ірландія-icon.png Північна ІрландіяФайл:Шотландія-icon.png ШотландіяФайл:Уельс-icon.png Уельс) • Файл:Ватикан-icon.png Ватикан
8-icon Африка Файл:Алжир-icon.png АлжирФайл:Ангола-icon.png АнголаФайл:Бенін-icon.png БенінФайл:Ботсвана-icon.png БотсванаФайл:Буркіна Фасо-icon.png Буркіна-ФасоФайл:Бурунді-icon.png БурундіФайл:Камерун-icon.png КамерунФайл:Кабо Верде-icon.png Кабо-ВердеФайл:ЦАР-icon.png ЦАРФайл:Чад-icon.png ЧадФайл:Комори-icon.png КомориФайл:Конго-icon.png КонгоФайл:ДР Конго-icon.png Демократична Республіка КонгоФайл:Джібуті-icon.png ДжібутіФайл:Єгипет-icon.png ЄгипетФайл:Екваторіальна Гвінея-icon.png Екваторіальна ГванеяФайл:Еритрея-icon.png ЕритреяЕфіопія-icon ЕфіопіяФайл:Габон-icon.png ГабонФайл:Гамбія-icon.png ГамбіяФайл:Гана-icon.png ГанаФайл:Гвінея-icon.png ГвінеяФайл:Гвінея-Біссау-icon.png Гвінея-БісауФайл:Кот-Д 'івуар-icon.png Кот-Д' івуарФайл:Кенія-icon.png КеніяФайл:Лесото-icon.png ЛесотоФайл:Ліберія-icon.png ЛіберіяФайл:Лівія-icon.png ЛівіяФайл:Мадагаскар-icon.png МадагаскарФайл:Малаві-icon.png МалавіФайл:Малі-icon.png МаліФайл:Мавританія-icon.png МавританіяФайл:Маврикій-icon.png МаврикійФайл:Майотта-icon.png МайоттаФайл:Марокко-icon.png МароккоФайл:Мозамбік-icon.png МозамбікФайл:Намібія-icon.png НамібіяФайл:Нігер-icon.png НігерФайл:Нігерія-icon.png НігеріяФайл:Реюньон-icon.png НідерландиФайл:Руанда-icon.png РуандаФайл:Сан-Томе і Прінсіпі-icon.png Сан-Томе і ПрінсіпіФайл:Сенегал-icon.png СенегалФайл:Сейшельські Острови-icon.png Сейшельські ОстровиФайл:Сьєрра Леоне-icon.png Сьєрра-ЛеонеФайл:Сомалі-icon.png Сомалі (Файл:Сомалиенд-icon.png "Сомалиенд" • Файл:Пунтленд-icon.png "Пунтленд") • Файл:ПАР-icon.png ПАРФайл:Південний Судан-icon.png Південний СуданФайл:Судан-icon.png СуданФайл:Свазіленд-icon.png СвазілендФайл:Танзанія-icon.png ТанзаніяФайл:Того-icon.png ТогоТуніс-icon ТунісФайл:Уганда-icon.png УгандаФайл:Західна Сахара-icon.png "Західна Сахара"• Файл:Замбія-icon.png ЗамбіяФайл:Зімбабве-icon.png Зімбабве
1-icon Азія Афганістан-icon АфганістанФайл:Бангладеш-icon.png БангладешФайл:Бутан-icon.png БутанФайл:Британська Колонія-icon.png Британська Колонія в Індійському ОкеаніФайл:Бруней-icon.png БрунейФайл:М'янма-icon.png м'янмаФайл:Камбоджа-icon.png КамбоджаКитай-icon Китай (Файл:Гонконг-icon.png "Гонконг" • Файл:Макао-icon.png "Макао" • Файл:Тибет-icon.png "Тибет" • Файл:Сіньцзян-icon.png "Сіньцзян-Уйгурський автономний район") • Файл:Східний Тимор-icon.png Східний ТиморІндія-icon ІндіяФайл:Індонезія-icon.png ІндонезіяЯпонія-icon Японія (Файл:Окінава-icon.png Окінава) • Казахстан-icon КазахстанКНДР-icon Північна КореяФайл:Південна Корея-icon.png Південна КореяКиргизія-icon КиргизіяФайл:Лаос-icon.png ЛаосФайл:Малайзія-icon.png МалайзіяФайл:Мальдіви-icon.png МальдівиМонголія-icon МонголіяФайл:Непал-icon.png НепалПакистан-icon ПакистанФіліппіни-icon ФіліппіниРосія-icon Росія (Файл:Ватник-icon.png ВатникФайл:Сибір-icon.png СибірWinged Doom-icon Омська птах) • Файл:Шрі-Ланка-icon.png Шрі-ЛанкаТайвань-icon "Тайвань" (Файл:Тайбей-icon.png Тайбей) • Таджикистан-icon ТаджикистанФайл:Тайланд-icon.png ТаїландФайл:Сінгапур-icon.png ТрингапурТуркменія-icon ТуркменіяУзбекистан-icon Узбекистан (Файл:Каракалпакстан-icon.png Каракалпакстан) • В&#039;єтнам-icon в'єтнам . Файл:Бахрейн-icon.png БахрейнКіпр-icon КіпрФайл:Єгипет-icon.png ЄгипетІран-icon ІранФайл:Ірак-icon.png ІракІзраїль-icon ІзраїльФайл:Йорданія-icon.png ЙорданіяФайл:Курдистан-icon.png "Курдистан" • Файл:Кувейт-icon.png КувейтФайл:Ліван-icon.png ЛіванПівнічний Кіпр-icon "Північний Кіпр" • Файл:Оман-icon.png ОманФайл:Палестина-icon.png "Палестина" • Файл:Катар-icon.png КатарФайл:Сауді-icon.png Саудівська АравіяСирія-icon СиріяТуреччина-icon ТуреччинаФайл:ОАЄ-icon.png Об єднані Арабські ЕміратиФайл:Ємен-icon.png Ємен
7-icon5-icon І Австралія океанія Австралія-icon Австралія (Файл:Острів Різдва-icon.png Острів РіздваФайл:Кокосові острови-icon.png Кокосові ОстровиФайл:Норфолк-icon.png Норфолк) • Файл:Фіджі-icon.png ФіджіФайл:Французька Полінезія-icon.png Французька ПолінезіяФайл:Гуам-icon.png ГуамФайл:Кірібаті-icon.png КірібатіФайл:Маршаллові острови-icon.png Маршаллові ОстровиФайл:Мікронезія-icon.png МікронезіяФайл:Науру-icon.png НауруФайл:Нова Каледонія-icon.png Нова КаледоніяНова Зеландія-icon Нова Зеландія (Файл:Острови Кука-icon.png Острови КукаФайл:Ніуе-icon.png Ніуе) • Файл:Північні Маріанські острови-icon.png Північні Маріанські ОстровиФайл:Палау-icon.png ПалауФайл:Папуа Нова Гвінея-icon.png Папуа Нова ГвінеяФайл:Острови Пиктэрн-icon.png Острови ПиктэрнФайл:Самоа-icon.png СамоаФайл:Соломонові острови-icon.png Соломонові ОстровиФайл:Токелау-icon.png ТокелауФайл:Тонга-icon.png ТонгаФайл:Тувалу-icon.png ТувалуФайл:Вануату-icon.png ВануатуФайл:Уолліс і Футуна-icon.png Уолліс і Футуна
4-iconІнше Файл:Антарктида-icon.png АнтарктидаФайл:Атлантида-icon.png АтлантидаЦигани-icon Цигани
ШОРІ
ЕАС-icon Євразійський економічний союз ЕАС-icon
Засновники Росія-icon РосіяБілорусь-icon БілорусьКазахстан-icon Казахстан
Інші члени Вірменія-icon ВірменіяКиргизія-icon Киргизія
Можливі члени Таджикистан-icon ТаджикистанСирія-icon Сирія
ШОРІ
Slavs-icon Слов'яни Панславянизм-icon
Західні слов'яни Польша-icon ПольщаФайл:Чехия-icon.png ЧехіяФайл:Словакия-icon.png Словакія
Восточные славяне Россия-icon РосіяУкраина-icon УкраїнаBelarus-icon Білорусь
Південі слов'яни Файл:Сербия-icon.png СербіяСловения-icon СловеніяФайл:Хорватия-icon.png ХорватіяФайл:Босния и Герцеговина-icon.png Боснія и ГерцеговінаФайл:Черногория-icon.png ЧорногоріяФайл:Македония-icon.png МакедоніяФайл:Болгария-icon.png Болгарія
Історія Файл:Славяне-icon.png Слов'яниФайл:Киевская Русь-icon.png Київська РусьФайл:Великое княжество Литовское-icon.png Велике князівство ЛитовськеРечь Посполитая-icon Річ ПосполитаФайл:Великая Моравия-icon.png Велика МоравіяМосква-icon Великое Княжество МосковскоеФайл:Царство Русcкое.png Царство РосійськеФайл:Российская Империя-icon.png Россійська ІмперіяФайл:СССР-icon.png СРСР (Файл:РСФСР-icon.png РСФСРФайл:Белорусская ССР-icon.png Білоруська ССРФайл:Украинская ССР-icon.png Українська ССР) Панславянизм-icon Королівство ЮгославіяФайл:Югославия-icon.png Югославія
ШОРІ
СРСР-icon Союз Радянських Соціалістичних Республік СРСР-icon
Союзні республіки Азербайджанська РСР-icon Азербайджанська РСРВірменська РСР-icon Вірменська РСРБілоруська РСР-icon Білоруська РСРГрузинська РСР-icon Грузинська РСРКазахська РСР-icon Казахська РСРКиргизька РСР-icon Киргизька РСРЛатвійська РСР-icon Латвійська РСРЛитовська РСР-icon Литовська РСРМолдавська РСР-icon Молдавська РСРРРФСР-icon РРФСРТаджицька РСР-icon Таджицька РСРТуркменська РСР-icon Туркменська РСРУзбецька РСР-icon Узбецька РСРУкраїнська РСР-icon Українська РСРЕстонська РСР-icon Естонська РСР
Союзні республіки, не існували на момент розпаду РСР Абхазія-icon РСР АбхазіяБухарська РСР-icon Бухарська РСРЗСФРР-icon ЗСФРРКарело-Фінська РСР-icon Карело-Фінська РСРПридністров&#039;я-icon Придністровська Молдавська РСРФайл:Хорземська РСР-icon.png Хорземская РСР
Діти Абхазія-icon АбхазіяАзербайджан-icon АзербайджанВірменія-icon ВірменіяБілорусь-icon БілорусьГрузія-icon ГрузіяКазахстан-icon КазахстанКиргизія-icon КиргизіяЛатвія-icon ЛатвіяЛитва-icon ЛитваФайл:Молдова-icon.png МолдоваФайл:Нагорний Карабах-icon.png Нагорний КарабахПридністров&#039;я-icon Придністров'їРосія-icon РосіяТаджикистан-icon ТаджикистанТуркменія-icon ТуркменіяУзбекистан-icon УзбекистанУкраїна-icon УкраїнаФайл:Південна Осетія-icon.png Південнa ОсетіяЕстонія-icon Естонія