FANDOM

Перу

Це країна яка розташована на Південій Америці а її сусіди Еквадор,Болівія,Чілі,Бразилія,Еквадор а також Колумбія.

Історія

До прибуття іспанців на її територіях був 4болл а після нього 3 болл але він прожив не дово томущо на його місце прійшла імперія Інків я вбила 3 болл.На той час імперія Інків була дуже сильною але після прибуття Іспанської імперії все змінилось.Коли прибула Іспанська імперія , Перу в основному була лише для того щоб зберігати свої збройні сили ,збирати вовну,а також корисні мінерали.Але Перу захотіло незалежності і розпочала війну з Іспанською імперія але нажаль вона прграла її .Коли Аргентина а також Чілі отримали незалежність Перу теж оголосила з того дня себе незалежною.(1821)Іспанія дуже сумувала.

Потім Перу обедналась з Болівіею щоб стати великою державою але потім вони розвалились і заключили деякі пакти.Потім Болівія почала війну з Чилі , і вона попросила допомоги у Перу і Аргентини , і вони допомгли але вони програли війну із-за того що Болівія зрадила їх , і вони всі віддали частину своеї глини а Болівія тепер не може в море.

Ще деякі конфлікти

І в той день у Перу була вечірка.Але в 1902 року відбувся кофлікт з Болівіею , який був для Перу перемогою,наступний конфлікт був в 1927 році з Колумбіею в якому вона вийшла переможцем , взявши деякою глину у цього наркомана.З Еквадором вона мала дві війни, одна була в 1942 в якій вона вийграла і друга в 1981 в якій вона програла і віддала глину.

Зараз він до сих пір добрий і дружній але в основному він в деякихорганізаціях:ОАД(1948),ЛАІ(1981),ЛАЕС(1975),Андійська группа(1969)

Відносини

Росія- ми в хороших відносинах! Він колись допомагав нам зброєю у війні з Чилі.

Великобританія-її школи допомогають нашим школам!Ми вчімо їх бути більш екологічними.

Бразилія-хороший друг, незважаючи на те, що вони часто виграють нас в футболе.Ми давним-давно дали їм глину, але більше не сердимося.

Аргентина-у нас міцна дружба. Аргентина продала зброю Еквадору в його війні проти Перу, хоча Перу підтримала Аргентину в Фолклендської війни. Після цього Аргентина покаялася в прийнятті цього рішення і відчуває себе зобов'язаним Перу.

Китай-Вони тісно пов'язані з культурними питаннями. Найбільш часто відомо про гастрономічною частці їжі Чифа, що означає вживання в їжу рису і є результатом змішання кулінарних культур. Вважається, що первісні культури в Перу були під впливом перших експедицій в Америку, зробленими китайським народом. Вони також дають.

США-хороші друзі. Єдина проблема в тому, що ... ВІН ПРОДОВЖУЄ КРАСТИ У МЕНЕ ЛАМ!

Філіпіни-острівної брат Перу. Перу подбав про втрачений латиноамериканському спадщині Філіппін.

Японія-вони насправді хороші і сприяли розширенню нашої культури, додаючи в нашу гастрономію використання Аджіномото.

Друго-вороги

Болівія-ми хоть і були доузями але він зрадив мене і тепер не може в море.

Вороги

Чилі-він забрав і мою і глину Аргентини.

Єквадор-я йому програв свою глину ,РЕМУВ ЄКВАДОР!!!!!!!!!