FANDOM

Непа́лФедерати́вна Демократи́чна Респу́бліка Непа́л — держава в Гімалаях в Південній Азії. Столиця — Катманду.

Історія

За часів Непальської монархії, у 1996 маоїсти розв'язали громадянську війну. Впродовж подальших десяти років жертвами збройного конфлікту стали понад 13 тисяч людей. Авторитарне правління короля Г'янендри наблизило крах монархічного ладу в Непалі.

Король Гіанендра зійшов на престол в 2001 році після того, як його сім'я загинула при дивних обставинах. Старший брат монарха — Бірендра, за офіційною версією, разом з дружиною і дітьми був убитий принцом-спадкоємцем Діпендрою (котрий, одразу після цього вбивства, застрелився й сам). Всі обставини цієї трагедії досі не з'ясовані.

Восени 2002 року Г'янендра звільнив прем'єр-міністра країни, призначивши замість нього свого ставленика. З 2002 по 2005 рік король змінив трьох голів уряду і сам очолив кабінет міністрів. У 2006 році незадоволеність населення правлінням короля Г'янендри сягла критичного рівня і спровокувала протести. В результаті народного повстання королеві довелося відмовитися від більшої частини своїх повноважень.

Угодою 2006 року між маоїстами і політичними партіями Непалу про припинення громадянської війни передбачене формування Конституційних зборів. Перші з 1999 року демократичні вибори в Непалі принесли маоїстам у квітні 2008 перемогу над опонентами. За підсумками голосування, вони отримали майже половину місць у зборах.

Депутати Конституційних зборів Непалу 28 травня 2008 проголосили державу республікою, поклавши край 240-річному правлінню династії Шах. Король Непалу Г'янендра і його дружина Комал залишили палац «Нараянхиті» в Катманду 23 травня. Цього від королівської сім'ї вимагали маоїсти Комуністичної партії Непалу. Ухвала про скасування монархії прийнята на першому засіданні обраних у квітні Конституційних зборів. Метою Конституційних зборів було ухвалення Конституції впродовж двох років.

21 липня 2008 Конституційна асамблея Непалу обрала першим президентом держави Рам Баран Ядава, котрий переміг в другому турі виборів. Він набрав 308 голосів, а кандидат від маоістської Комуністичної партії Непалу Рамраджа Прасад Сингх — 282 голоси. Рам Баран Ядав, генеральний секретар партії «Непалський конгрес», вступив на посаду президента Непалу 23 липня 2008 і став першим президентом проголошеної республіки.

Відношення

Друзі

США-мій партнер та друг

Індія-Він мій найкращий друг хоть і колись завоював мене.

Друго-вороги

Великобританія-Він забрав мою глину!!Але в основному ми друзі.

Вороги

Китай-не допоміг мені з Великобрітаніею!!!

Fullsizeoutput 1b.jpeg
1399303262 1534772679.jpeg
Fullsizeoutput 1d.jpeg

Випадкова вікі