FANDOM

Куба-iconКуба - Колись Коммуністична Революційна Країна, зараз Куба не дуже активна, і не дуже проявляє себе. Любить курити свої сигарети.

Історія Редагувати

Територія Куби була заселена тубільним 3-iconіндіанським населенням ще в IV тисячолітті до нашої ери. З колонізацією острова іспанцями у XVI сторіччі індіанське населення було повністю винищене і зараз залишилось дуже мало свідчень про їхню культуру та життя. Христофор Колумб відкрив острів 28 жовтня 1492 року і проголосив його володінням Іспанської Корони.

Острів здобув незалежність після Іспано-американської війни 1898 року, коли Іспанія-iconІспанія за Паризькою мирною угодою відмовилася від володінь на Кубі. Країна, проте, залишалася під протекцією США-iconСША до травня 1902 року, коли проголосила незалежність. Згідно з поправкою Платта Сполучені Штати мали контроль над економічною та зовнішньополітичною діяльністю республіки й утримували Ґуантанамо у своєму володінні. Цю поправку скасували тільки 1934 року.

У 1958 році США-iconСША припинили воєнну допомогу президенту-диктатору Фульхенсіо Батисті у звя'зку з численними порушеннями ним прав людини. У січні 1959 року під тиском народних протестів ставлениколігархії та міжнародної ігорної мафії диктатор Батиста покинув Кубу. Влада в країні перейшла до широкої коаліції демократичних кіл.

З моменту погіршення стосунків із США-iconСША та зближенням з СРСР-iconСРСР понад мільйон кубинців емігрувало до Сполучених Штатів. Економічні втрати від ембарго США компенсувалися економічною допомогою СРСР-iconСРСР. За цей період Кубі вдалося диверсифікувати свою економіку і почати виробництво та переробку інших продуктів крім цукру, який довгий час був основною галуззю економіки. Як член соціалістичного табору Куба брала участь у військових діях в Африці і Азії, де діяли загони кубинської армії. Куба також надавала підтримку революційним та повстанським рухам в Латинській Америці.

У грудні 2014 року, виступаючи по телебаченню, президенти США та Куби одночасно заявили про нормалізацію відносин між їхніми країнами. Угода про співпрацю була досягнута за активного посередництва папи римського Франциска.  Сторони також домовилися про відкриття американського посольства у Гавані та по низці інших гуманітарних та фінансових питань.

Відносини Редагувати

Друзі Редагувати

  • СРСР-iconСРСР - Батько, шкода що ти помер...
  • Китай-iconКитай - Ти також частково комуніст, але в нас маййже не було відносин. І ти дуже далеко від мене.

Нейтрали Редагувати

  • КНДР-iconКНДР - Зараз ти ведешь себе дуже погано! Не дивлячись на те що ти також червона країна, ти дуже погано себе ведешь!
  • США-iconСША - Раніше ми ворогували, але зараз ми здається помирилися. Але ти все одно дуже дивний, і тобі треба меньше їсти.