FANDOM

Зеле́ний КлинЗелена Україна (рос. Зелёный Клин) — історична українська назва території Приамур'я (Зовнішня Маньчжурія) південної частини Далекого Сходу, у нижній частині ріки Амур і над Тихим океаном; площа близько 1 млн км².

Загальне господарське значення (включно з експортом) мають видобуток золота і кольорових металів, рибна, лісова промисловість, ловецтво, суднобудування і морський транспорт, з продуктів сільського господарства — соя.

За даними перепису 1926 в Зеленому Клині мешкало 303 тисячі українців (із 315 тис. усіх українців Далекого Сходу), або 24,5 % усього далекосхідного населення. У період існування СРСР українське населення регіону зазнало масових депортацій і зросійщення[3].

У 1917—1922 роках в межах Зеленого Клину існувала Українська Далекосхідна Республіка.

Історія

Перші спроби опанування Зеленого Клину припадають на першу половину XVII століття, у середині XIX століття починається друга експансія Російської імперії; з ініціативи генерала П. Унтерберґера з 1882безкоштовний перевіз поселенців — майже винятково українських селян — морем з Одеси та відведення їм найліпших земель в Уссурійсько-Ханківській низовині.

Українське громадське життя проявилося досить рано, хоч і слабо, бо своєї національної інтелігенції було мало. Переселялися переважно селяни, здебільшого неграмотні. Через цензурні умови, введені Емським указом 1876 р., який забороняв саме використання української мови, була відсутня і національна преса. Отож, єдиною можливою тоді формою вияву українського національного життя залишався театр.

1897 року на Далекий Схід приїхала театральна трупа під керівництвом Перовського. Пізніше приїздили й більші театральні гурти, наприклад, велика трупа Костя Мирославського. Пізніше гурток поповнився місцевими аматорами і розпався на кілька гуртків-спілок. Ці гуртки об'єднували глядачів у громаду і посилювали громадське мислення.

Найбільш активно діяли в цей час у Владивостоці українські театральні, культурно-освітні гуртки, очолювані офіцером Подем, серед моряків владивостоцького порту. Українські книжки потрапляли на Далекий Схід рідко, але найбільша в народі бібліотека також була у моряків Владивостока.

Але коли Зелений Клин помер на його замінив Далекосхідня республіка , яка була настільки слабкою що зразу сдалась до СРСР.

Відношення

Друзі

Російська імпері-батько який дав мені незалежність.

Японська імперія-мати яка підтримала мою неалежність.

Україна-брат який і розпочав мою незалежність, я йому дуже вдячний.

Сибір-ще один мій брат та найкращий друг який теж признав мене.

Друго-вороги

ДалекоСхідна Республіка-мій син,але він любить СРСР!!!!!!

Вороги

СРСР-він виродок тупий ненавиджу його він забрав мого тата і глину!!!!

Fullsizeoutput 2e