FANDOM

Запоро́зька Сі́ч або Запорі́зька Сі́ч — укріплений осередок нереєстрового Війська Запорозького Низовогодругої половини XVI — кінця XVIII століття, що був розташований за порогами Дніпра. Збереглися відомості про сім Запорозьких Січей, що наслідували одна одну.У сучасності термін Запорозька Січ також іноді вживається для позначення усієї території та устрою Війська Запорозького.

Відносини

Друзі та сім'я

Гетьманщина, ЗадунайськаСіч,Чорноморське,Буджацьке ,Азовське ,Бузьке ,Дунайське ,  Банатська Січ ,  Кубанське військо-побратими а також найкращі друзі.

Друго-вороги

Реєстрове козацтво-тому що він любить Річ Посполиту!

Вороги

Россійська імперія-я думав ми пара а ти мене зрадила!!!

Річ Посполита-ти не хотів мене відпускати та моїх братів теж(крім Реєстрового козацтва)але я зміг це зробити,хахахаха!!!!

Частина підкупленої Гетманщіни-зрадник ненавиджу тебе ти зрадив нас тупе ти створіння!!!!

Цікаві факти

Запорозька Січ завжди була пврою з Россійською іперією але в 1775 рік вони розійшлись а після цього їх ще і завоювали.

Запорізька Січ едина лаїла Реєстрове козацтво за те що вона спів працюе з Річчю Посполитою , а саме Реєстрове козацтво лаїло його за те що він перестав зустрічатися з Россійською імперією(тому що після того Россійська імперія завоювала їх).

Випадкова вікі