FANDOM

1403883628 1265103379.jpg
Sila-hue.jpg
Mqdefault.jpg
1373718228 2108561691.jpg
Fullsizeoutput 26.jpeg
1493788477181921767.jpg

Брази́ліяофіційно Федерати́вна Респу́бліка Брази́лія— держава в Південній Америці, що межує на південному заході з Уругваєм, Аргентиною, Парагваєм і Болівією, на заході з Перу і Колумбією, на півночі з Венесуелою, Гаяною, Суринамом і Французькою Гвіаною, на сході омивається Атлантичним океаном. Площа — 8 511 965 км², столиця — місто Бразиліа.

Значний вплив на культуру країни справила Португалія, колонією якої була Бразилія, і через це офіційною і практично єдиною розмовною мовою країни є португальська. За віросповіданням більшість бразильців — католики, що робить Бразилію країною з найбільшим католицьким населенням у світі. Національна збірназ футболу вважається найсильнішою, оскільки є п'ятиразовим чемпіоном світу.

З 12 червня по 13 липня 2014 в Бразилії був проведений Чемпіонат світу з футболу 2014. Також в Ріо-де-Жанейро відбулись Літні Олімпійські ігри 2016.

Історія

Перші люди(4 або 3 болл) з'явилися на території Бразилії, за різними теоріями, між 50 тис. і 6 тис. років до н. е. Рівень розвитку не був високим, населення Бразилії залишалося на стадії кам'яного віку (хех вот і тупизна у нього)але як там нібуло Португалія все одно відкрила її і заснувала там свою колонію , ну а потім вона просто зсилала туди негрів та рабів і казала що Бразилія хороша.

Хоч і Португалія повернулась до ньго щоб підвищити її статус в світі але в основному вона лише хотіла забрати золото а потім розходувала його за один раз.

Після того як Португалія розвалились , утворилась Бразильська імперія , яка була настільки слабкою що програла Аргентині то Бразильська імперія до сих пір ненавидить її , але Бразилія вже пробачила Аргентині.

Ключова особливість демократії в сучасній Бразилії — існування яскравого і активного громадянського суспільства. Суспільні організації активно борються за права людини, рівність статей та економічну справедливість в її снах тому що вона хоть і велика але бідна брудна.

Коли Бразилія ходить гуляти в футбол зі своїми братами то Уругвай і Парагвая завжди нанюхуютсь і накурюются а потім обіграють Аргентину і саму Бразилію.

Відношення

Друзі

Росія,Китай,Індія,ПАР-мої друзі а також партнери.

БРІКС-Наш союз я ним пишаюсь.

Аргентина-мій брат хоть і напав на мого діда Бразильську імперію але ми все одно друзі , а ще він стронг гравець в футбол.

Парагвай і Уругвай-мої два брати наркомани які теж стронг в футбол , хоч вони після футболу знову накурюються.

Вороги

Мексика- він тупий і лякае мене!!

Германія-ВІН ВИРОДОК ВІН БУВ ФАШИСТОМ І ВБИВ МОЇХ СОЛДАТ!!!

Інше

huehuehuehuehuehuehuehuehuehuehuehuehue!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Випадкова вікі