FANDOM

Бразильська імперія — держава, яка охоплювала сучасну Бразилію під владою імператора Педру I і його сина Педру II. Заснована в 1822 році та була замінена республікою в 1889.

У результаті зайняття Наполеоном Португалії португальське королівське сімейство переїхало у вигнання до Бразилії, найважливішої з португальських колоній. Після цього Бразилія здобула самоврядування під владою португальської династії Браганса. Повернення влади до Лісабона після звільнення її від Наполеона викликало протест, і Бразилія здобула незалежність від Португалії, хоча і під владою гілки португальського королівського сімейства.

Після проголошення незалежності від Португалії 7 вересня 1822 року Бразилія стала монархією, Бразильською імперією, яка існувала до встановлення республіканського уряду 15 листопада 1889 року. Протягом цього періоду два імператори посідали на троні: Педру I, з 1822 до 1831, і Педру II, з 1840 до 1889. Також король Португалії Жуан VI мав титул імператора Бразилії, згідно з договором про визнання незалежності Бразилії.У 1825 році почалася війна, у якій Аргентина намагалася встановити контроль над бразильською провінцією Сисплатина (сучасний Уругвай), яка колись належала до іспанського віце-королівства Ріо-де-ла-Плата, правоприємницею якого вважала себе Аргентина. Імперія не могла послати достатнього числа солдат, більша частина яких навіть вербувалася в Ірландії та Німеччині, або послати флот достатній для блокади затоки Ріо-де-ла-Плата. Позика від лондонських банкірів була витрачена до 1826 року і Педру довелося просити Загальні Збори знайти гроші на фінансування війни. Блокада викликала протест з боку Сполучених Штатів і Британії, а поразка на суші в 1827 році зробила необхідним почати переговори про закінчення війни. Все, чого вдалося добитися Бразилії, було визнання незалежності Уругваю, замість переходу під аргентинський контроль. У червні 1828 року жорстка дисципліна і ненависть до іноземців спровокували заколот в армії. Ірландці були відправлені додому, а німці відправлені на південь з центру країни. Армія була зменшена до 15 000 солдат, а без її підтримки супротивник рабства Педру залишився один на один з парламентом, у якому владу мали рабовласники та їх союзники.

Відношення

Друзі

Португалія-він мій батько тому і мій друг.

Вороги

Аргентина-ТИ ЗАБРАВ УРУГВАЙ , ТИ ПЕРЕМІГ МЕНЕ ,ТИ ЗАБРАВ МОЮ ГЛИНУ,Я ВБ'Ю ТЕБЕ ТИ СКОТИНА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Уругвай-ТИ не допомагав мені з ним , за це я тебе ненавиджу!!!!!!!!

Випадкова вікі