FANDOM

BRIC(БРІК), з 2010 року BRICS(БРІКС)— група найбільших за площею та населенням країн, що розвиваються, термін, який часто використовується в економіці.

За 2010-2015 спеціалізований фонд, який вкладав гроші у країни БРІК, зменшився у 8 разів. Восени 2015 року Росія і Бразилія зав'язли у рецесії, Китай сповільнив ріст до мінімальних з 1990 року темпів, а економіка ЮАР зупинилася. Проект повністю втратив інвестиційну привабливість, і 8 листопада 2015 року інвестбанк Goldman Sachs повідомив про закриття цього фонду. Термін БРІК невдовзі може стати синонімом слова «невдача».

Історія

Цей акронім був запропонований Джимом O'Нілом, глобальним економістом банку Goldman Sachs (Ґолдман Сакс) 2001 року[3][4].

Після приєднання ПАР до БРІКу 18 лютого 2011 року, індійський міністр фінансів оголосив, що відтепер група називатиметься БРІКС (BRICS). Великі розміри цих країн і багато населення забезпечують швидкий розвиток і, за оцінками Ґолдман Сакс, до 2050 року їхні економіки разом можуть перевищити сукупний обсяг економік найбагатших сучасних розвинених країн (Великої сімки).

Послідовність букв у слові визначається не лише милозвучністю, але і тим, що саме слово в англійській транскрипції BRICS звучить як англійське слово «bricks» — «цеглини», таким чином, термін використовується як позначення групи країн, за рахунок зростання яких багато в чому забезпечуватиметься майбутнє зростання світової економіки і фондових ринків зокрема.

Ґолдман Сакс не передбачав наявність координації економічних політик між країнами БРІК. Тим більше не передбачалося, що країни БРІК сформують економічний блок або офіційну торговельну асоціацію, як Європейський союз. Проте, з часом з'явилися ознаки, що «чотири країни БРІК прагнуть сформувати політичний клуб» або «союз», і таким чином перетворити «свою зростаючу економічну владу в більший геополітичний „вплив“».Це головні ресурси, на які спираються економіки цих країн. Висока чисельність населення країн обумовлює дешевизну праці в них і, відносно високі темпи економічного зростання. Зрештою, прогнозується, що значні розміри економік цих країн в майбутньому дозволить їм трансформувати економічне зростання в політичний вплив, що призведе до формування нової економічної еліти і понизить вплив «золотого мільярда».

Відношення

Друзі

Росія,Китай,Індія,Бразилія,ПАР-мої участники які мені допомагають.

ЄАЕС-теж економічний партнер

ОДКБ-каже мені на кого нападати і підтримувати

Вороги

НАТО-МІЙ ЗАКЛЯТИЙ ВОРОГ НЕ НАВИДЖУ ЙОГО ВІН КЛОН ОДКБ!!!!!!!!!!

ЄС-він як нато але гірше , пішов в дупу!!!

США-він створив НАТО так що здохни!!!А також пішла твоя демократія в дупу!!!!!!!!!!!!

Германія-це ти створив ЄС щоб тебе ІДІЛ розбомбив!!!!!!!!!!

Випадкова вікі