FANDOM

Аборигени - Аборигени це кульки які були і є корінними жителями Австралії, вони ще не вимерли і навіть зараз вони не долюблюють Британію і Австралію, хоча Аборигенам приємно коли Австралія розпочинає день Вибачення перед Аборигенами. тому що в той день Аборигени починають сміятися з них усіх

ІСТОРІЯ

Аборигени спочатку були як 5 болл але потім він рішив поміняти свій вигляд і поміняв, в основному Аборигени жили спокійно і мирно, розказували історії, добувалиїжу і кидали бумаранги і все таке, але все хорошо і щасливе колись має кінчатись, і в один день на їхню землю ступили Британці, Аборигени не знал хто вони, але після того коли Британці почали вбивати Аборигенів, вони почали війну, але ця війна швидко скінчилась, тому що у Британців були вогнепальна зброя, після того як Британці закінчили війну, вони перетворили Австралію в одно велику в‘язницю, а Аборигенїв залишилось дуже мало, і так вони проживали і поживали, потім коли Австралія стала не залежною державою він почав вибачатися перед Аборигенами, але навіть до сих пір Аборигени не можуть пробачити Австралію і Британію за те що вони зробили але, Аборигени по трохи пробачають Австралію так як вони змогли добитися прав і почали жити нормально.

ВІДНОСИНИ

Друзі

Маорі - найкращий друг і товариш.

Австралія - ну він хоть і дав мені права і вибачается перед мною але деколи я його ненавиджу.

Великобританія - Він був тим хто мене майже вбив, я тебе до сих пір ненавиджу, хоча т можеш бути дуже корисним.

Вороги

Британська Імперія - РЕМУВ БРИТАНЦІВ!!!!!!